Najlepsza #InwestycjaPodSłońcem!

Pokaż film
Inwestorzy (90)
Dokument ofertowy
Dyskusje
Logo partnera

Vela Poland S.A.

Czy marzysz o własnym domu z widokiem na morze w słonecznej Hiszpanii? Vela Poland S.A. powstała, by spełniać właśnie takie marzenia.

Hiszpania już od kilku lat wybierana jest najczęściej przez polskich inwestorów jako miejsce na zakupu drugiego domu. O jej atrakcyjności świadczą konkurencyjne ceny w stosunku do innych krajów europejskich i absolutnie doskonałe warunki do odpoczynku przez cały rok. Korzystna sytuacja rynkowa w Hiszpanii sprawia, że o własnym domu w Hiszpanii nie musimy już więcej marzyć. Wystarczy go po prostu kupić. Często dużo taniej niż w Polsce. Zagraniczni inwestorzy już dawno zauważyli potencjał hiszpańskiego rynku. W 2019 r. wartość transakcji na rynku nieruchomości przekroczyła rekordowe 12,214 mld Euro.

Vela Poland S.A. rozpoczyna dynamiczne skalowanie swojego biznesu na rynkach międzynarodowych. Dotychczasowe doświadczenie daje nam pewność stworzenia profesjonalnych struktur, które pomogą nie tylko prężnie rozwinąć się w Hiszpanii, ale także wejść na nowe rynki.

12,214 mld Euro

wartość transakcji na rynku nieruchomości w Hiszpanii zrealizowana przez inwestorów zagranicznych.

Mapki Hiszpanii i Polski

Hiszpania to najczęściej wybierany kraj na zakup drugiego domu przez polskich inwestorów

705 000 zł

kwota zbiórki

10,77%

oferowany kapitał

15 000,00

akcji serii D

47 zł

cena akcji

Zostań akcjonariuszem międzynarodowego projektu z branży nieruchomości!

Dlaczego warto? Dzięki temu zyskujesz dużo więcej niż tylko atrakcyjną lokatę kapitału. Inwestując w Vela Poland S.A. zapewniasz sobie możliwość pobierania dywidendy, a także skorzystanie z atrakcyjnych pakietów wakacyjnych w Hiszpanii. Będziesz również częścią projektu, który ma potencjał, by wyznaczyć nowe trendy dla całej branży!

Dostrzegasz tak jak my potencjał w międzynarodowym rynku nieruchomości?

Najlepsza #InwestycjaPodSłońcem już czeka na Ciebie!

Aktualny stan
zapisów na akcje

Informacja - ikona

webinar w każdą środę o 18:00 zapisz się
sprawdź nasz kanał na YouTube

97,98%

690 759 złz 705 000zł

90 inwestorówwspierających nasz projekt

Inwestor - ikona

Masz pytania? Umów się na rozmowę!

Skontaktuj się

Geneza powstania

Spółka Vela Poland S.A. jest właścicielem marki tripinvest oraz serwisu tripinvest.pl, który działa na polskim rynku od 2018. Spółka wykorzystuje brand tripinvest w celu pozyskiwania polskich klientów, którzy są zainteresowani nabyciem nieruchomości w najbardziej słonecznych częściach Europy. Bazując na doświadczeniach w rozwijaniu marki tripinvest, Vela Poland S.A. ma potencjał, by wyznaczyć trendy działania dla całej branży.

Spółka Vela Poland S.A. (dalej: Spółka) została zawiązana na mocy aktu notarialnego z 7 stycznia 2021 roku. Zawiązanie spółki było naturalną konsekwencją bieżącej działalności biznesowej jej Założycieli, których doświadczenie skupia się wokół rynków:

Obrót nieruchomości - ikona

obrotu nieruchomości

e-commerce - ikona

e-commerce

Marketing internetowy - ikona

marketingu internetowego

Turystyka - ikona

turystyki

Założyciele od lat współpracują z klientami indywidualnymi, którzy poszukują produktów przez internet, w obszarze zdrowia, turystyki oraz nieruchomości.

Te doświadczenia przełożyły się na zbudowanie Vela Poland S.A., jak również na szybkie pozyskanie w pełni działającej organizacji posiadającej kompletny zespół oraz kontrakty z klientami.

Dzisiaj, Spółka prowadzi działalność na rynku polskim oraz hiszpańskim, z sukcesem łącząc swoich klientów korporacyjnych z klientami indywidualnymi. Strategiczny obszar działania Vela Poland S.A. będzie nadal stanowił hiszpański rynek nieruchomości. Przemyślane programy partnerskie pozwolą zwiększyć sprzedaż i dynamicznie wyskalować biznes. Na bazie tego doświadczenia, jak również dzięki środkom z emisji publicznej Vela Poland S.A. zamierza wejść na kolejne rynki nieruchomości takie jak Portugalia, Chorwacja oraz Francja.

Planowana ekspansja zagraniczna Vela Poland S.A.

Planowana ekspansja na nowe rynki przełoży się na większą dywersyfikację biznesu, a wdrożenie nowych programów pomoże nam uzyskać topową pozycję na rynku hiszpańskich nieruchomości dla polskiego klienta. Jesteśmy przekonani, że zaplanowana struktura biznesu, zapewnia mu dużą rozwojowość. Stoimy przed szansą zrewolucjonizowania naszej branży. Elementem strategii dynamicznego rozwoju było nabycie przez Spółkę w I połowie 2021 roku 100% udziałów w spółce Franchise Marketing Systems Sp. z o.o. (KRS: 0000824038), która do tej pory obsługiwała m.in. spółkę Tripinvest Sociedad Limitada w procesie realizacji strategii marketingowych.

A Ty możesz być częścią tej zmiany. Dołącz do nas!

Model biznesowy

Działalność Vela Poland S.A. koncentruje się na pozyskiwaniu klientów indywidualnych z terytorium Polski zainteresowanych zakupem nieruchomości w najbardziej słonecznych państwach Europy. Klientami Vela Poland S.A. są osoby posiadające oszczędności, rozważające zakup nieruchomości w celach inwestycyjnych oraz wypoczynkowych:

Charakterystyka klienta indywidualnego

Według redaktorów Money.pl1, zamożnych Polaków jest coraz więcej - w 2018 r. ok już 1,3 mln Polaków, którzy zarabiają 7,1 tys. zł brutto i więcej. To wzrost o 100 tysięcy osób w porównaniu do 2017. W ciągu ostatnich dziesięciu lat, ani razu nie odnotowano tak dużego wzrostu zamożności. Na całym świecie aktywa finansowe brutto w 2019 roku wzrosły o 9,7%, osiągając największy wzrost od 2005 roku. To zadziwiające, biorąc pod uwagę fakt, że rok 2019 naznaczony był niepokojami społecznymi, eskalacją konfliktów handlowych i recesją przemysłową.2 Jak wynika z badania „Finansowe DNA Polek i Polaków 2020”, 63% osób (okolice średniej europejskiej) deklaruje, że posiada oszczędności.

1https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/zamozni-polacy,156,0,2423452.html

2https://biznestuba.pl/finanse/raport-o-zamoznosci-najbogatsi-oddalaja-sie-od-reszty-spoleczenstwa/

Wykres oszczędności Polaków w 2020 roku

Oszczędności Polaków

w domach, gdzie dochody są powyżej 8 tys. zł netto

Wykres oszczędności Polaków

„Posiadam oszczędności”

Najczęściej twierdzili tak czterdziestolatkowie – w tej grupie siedmiu na dziesięciu ma odłożone środki. Ważnym czynnikiem, który wpływa na możliwość odkładania są dochody. W gospodarstwach, gdzie wynagrodzenie netto wynosi do 2 tys. zł, tylko 29% z nich udaje się nie wydać wszystkiego w ciągu miesiąca. W domach, gdzie dochody przekraczają 8 tys. zł netto, oszczędzających jest aż 80%.

Charakterystyka klienta indywidualnego

Spośród osób, które deklarują posiadanie dodatkowych środków, 53% odkłada nadwyżki co miesiąc, a 46% zostawia od 10 do 25% swojego przychodu. Przeważnie oszczędności stanowią zabezpieczenie na czarną godzinę (dla 44% posiadających jakiekolwiek dodatkowe środki). Dla co trzeciego jest to kapitał na przyszłość. Według GUS w 2019 r. wydatki Polaków stanowiły 68,8% ich dochodów. Tymczasem dziesięć lat wcześniej były one o 20 p.p. wyższe. Jest więc postęp, choć sprawę komplikuje pandemia, bo może ona spowodować nadszarpnięcie zgromadzonych środków z powodu trudności z utrzymaniem zatrudnienia. Jak wynika z danych OECD rozporządzalność dochodu w Polsce w 2020 r. teraz co piąta osoba, która ma odłożone środki rozważa inwestycje w nieruchomości, a co dziesiąty rozważa zakup złota lub innych kruszców, by zapewnić sobie bezpieczną przystań. 7% pytanych dopuszcza możliwość inwestycji w fundusze inwestycyjne, a 6% na giełdzie. Polacy próbują w ten sposób zachować siłę nabywczą pieniądza w warunkach inflacji ponad 3% oraz znaleźć źródło dodatkowego zysku.3

3https://direct.money.pl/artykuly/porady/coraz-wiecej-oszczedzamy-ponad-polowa-polakow-regularnie-odklada-srodki-na-przyszlosc

Wykres oszczędności Polaków w 2020 roku

Warto pamiętać, że do grupy osób zastanawiających się nad zakupem nieruchomości w celach alokacji środków, należy dodać grupę osób, które mogłyby przeprowadzić zakup nieruchomości w takich celach jak:

Cele biznesowe - ikona

cele biznesowe

Cele turystyczne i wypoczynkowe - ikona

cele turystyczne i wypoczynkowe

Cele relokacyjne - ikona

cele relokacyjne

Każda osoba, która zastanawia się nad realizacją jednego z powyższych celów stanowi potencjalnego klienta Vela Poland S.A. Spółka posiada bowiem w swojej ofercie szerokie portfolio nieruchomości, które doskonale sprawdzą się jako nieruchomości turystyczne, komercyjne, a także domy i mieszkania dla osób, które planują zmianę miejsca zamieszkania.

Obszar działania

Obecnie obsługujemy klientów zainteresowanych nieruchomościami zlokalizowanymi w regionach Costa Blanca oraz Costa del Sol.

Według Vala Poland S.A. są to najbardziej interesujące inwestycyjnie lokalizacje w Hiszpanii. Głównymi czynnikami, które mają na to wpływ są:

  • bardzo dobra infrastruktura (drogi, komunikacja, sklepy, restauracje…)
  • położenie w okolicy głównych lotnisk skomunikowanych z Polską (Alicante, Valencia, Malaga)
  • położenie w bliskiej odległości od głównych atrakcji turystycznych wybrzeża.
Wykres oszczędności Polaków w 2020 roku
Wykres oszczędności Polaków

Dlaczego Costa Blanca i Costa del Sol?

Te oraz wiele innych czynników sprawiają, że zarówno Costa Blanca jak i Costa del Sol stanowią znaczący element rynku nieruchomości dla całej Hiszpanii. Z uwagi na bliską odległość do pozostałych krajów europejskich: Wielka Brytania, Niemcy, Francja… rynek przyciąga zainteresowanie nabywców. Ponadto przypływ klientów i inwestorów otworzył mieszkańców, inwestorów oraz deweloperów rodzimego rynku na możliwości sprzedaży nieruchomości dla klienta zagranicznego. W efekcie tego obserwujemy od kilkunastu lat znaczący rozwój ekosystemu wokół branży nieruchomości w tych obszarach.

Pod koniec 2019 roku Costa Blanca stanowiła 15,4% wszystkich transakcji w Hiszpanii. Udział transakcji w nieruchomości na terenie Costa Blanca w stosunku do reszty kraju możemy zobaczyć na wykresie obok.

Niemniej jednak, gdy przyjrzymy się dokładniej statystykom, staje się jasne, że zagraniczni nabywcy są bardzo ważnym elementem, z 34,4% udziałem w całym rynku regionalnym. To znacznie powyżej średniej krajowej wynoszącej 18%. Jednak w regionie te trzy prowincje radzą sobie zupełnie inaczej. Przykładowo Alicante jest najbardziej aktywną z trzech prowincji, jeśli chodzi o kupujących z zagranicy, i to z dużym marginesem. Ta prowincja stanowi 70% wszystkich zagranicznych nabywców w regionie. Oznacza to, że region aktywności Vela Poland S.A. jest najprawdopodobniej najbardziej atrakcyjna lokalizacją z uwagi na rynek nieruchomości dla potencjalnego klienta zagranicznego.

Spółka specjalizuje się w działaniach marketingowych wokół pozyskania klienta. Współpracujemy z działami sprzedaży rozlokowanymi w popularnych turystycznych miejscowościach – Torrevieja i Orihuela Costa, jak również wokół perły północnego wybrzeża Costa Blanca – Calpe.

Masz pytania? Umów się na rozmowę!

Skontaktuj się

Proces pozyskiwania klienta oraz model współpracy z pośrednikami

Ideą działania Vela Poland S.A., jest łączenie klientów, którzy planują nabycie nieruchomości w atrakcyjnych turystycznie lokalizacjach z właścicielami tych nieruchomości. Z uwagi na minimalizację kosztów oraz maksymalizację liczby sprzedaży nieruchomości, Spółka realizuje opracowaną strategię maksymalizacji zysku, polegającą na zwiększeniu nacisku na pozyskanie klienta przy jednoczesnej minimalizacji kosztów związanych z jego obsługą. Z tego względu wszelkie działania marketingowe wykonywane są wewnątrz Spółki (lub w spółkach zależnych), natomiast proces obsługi wykonywać będą akredytowane podmioty partnerskie, działające na rynkach lokalnych.

Vela Poland S.A. korzysta z różnych metod pozyskiwania klientów w internecie. Wśród najczęściej wykorzystywanych narzędzi oraz taktyk wyróżniamy:

Widoczność w wynikach wyszukiwania

Jednym z najbardziej skutecznych działań jest SEO, czyli pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych. Dzięki dostosowaniu posiadanej strony internetowej tripinvest.pl do wymogów wyszukiwarek internetowych, właściciel witryny zyskuje szansę na zwiększenie widoczności marki w organicznych wynikach wyszukiwania. Wysokie miejsce w rankingu Google daje szansę na dotarcie do użytkowników poszukujących nieruchomości, które sprzedajemy lub eksponujemy do sprzedaży. Nasze działania w obrębie tej strategii obejmują obejmują m.in.:

  • wyszukiwanie słów kluczowych, na które będzie zwiększana widoczność strony w górnych wynikach wyszukiwania,
  • uporządkowanie struktury strony i optymalizacja
  • stałe monitorowanie widoczności serwisu w wyszukiwarkach,
  • prowadzenie strategii linkowania.

Efekty pozycjonowania nie są widoczne od razu, jednak po pewnym czasie można je zauważyć w postaci wzrostu konwersji oraz zwiększenia liczby wejść na stronę.

Optymalizacja i analityka

Obserwacja statystyk dotyczących ruchu na stronie umożliwia m.in. wszystkim ocenę prowadzonej kampanii, wzrost współczynnika konwersji ilości odwiedzin na stronie do liczby pozyskanych zainteresowanych. W analityce webowej bada się między innymi cechy użytkowników, liczbę sesji, średni czas ich trwania oraz współczynnik odrzuceń. Skuteczna analiza danych pozwala także na:

  • określenie kim jest odbiorca,
  • poznanie źródła, z którego trafił do nas użytkownik,
  • sprawdzenie, które podstrony oraz jakie oferty zyskują największa popularność,
  • zidentyfikowanie najchętniej oglądanych produktów oraz ich właściwości,
  • zidentyfikowanie najczęściej czytanych artykułów blogowych,
  • zoptymalizowanie kosztów kampanii i procesu zakupowego.

Analityka internetowa stanowi solidne wsparcie dla marketingu internetowego. Pomaga zweryfikować i poprawić wszystkie obszary aktywności marki w sieci, przyczyniając się do sukcesów przedsiębiorstwa i widocznego wzrostu zysków.

Kampania Google Ads

Vela Poland S.A. opiera swoje działania o Google Ads, tj. system reklamowy oparty na zasadzie rozliczania płatności - głównie w modelu CPC. Czyli na podstawie kliknięć w daną reklamę oraz liczby odsłon baneru reklamowego. W wyszukiwarce reklamy Google Ads pojawiają się m.in. w postaci linków sponsorowanych tuż nad wynikami organicznymi.

Oprócz linków sponsorowanych kampanie Google Ads pozwalają Vela Poland S.A. na promocję firmy za pomocą m.in. reklamy display zawierające elementy graficzne związane z określoną firmą. Wyświetlana jest tylko na wybranych stronach w postaci grafiki, gifa, a nawet krótkiego filmu video.

Marketing Vela Poland S.A. opiera się również o kampanie Google Ads na platformie YouTube i reklama w Gmail. Te warianty reklamy online docierają do dużego grona odbiorców, a co ważne - odpowiedniego pod względem podobnych zainteresowań.

Social Media Marketing

Vela Poland S.A. wykorzystuje reklamę także w mediach społecznościowych, które pomagają w dotarciu do zainteresowanych w krótkim czasie i w prosty sposób. To szybko rozwijająca się gałąź online marketingu, oferująca firmom coraz to nowsze rozwiązania i sprzyjająca budowaniu relacji z klientami.

Bardzo istotnym elementem social media marketingu jest dostosowanie kanałów mediów społecznościowych do profilu działalności firmy i potencjalnego odbiorcy. Zanim wprowadzi się komunikację na konkretnym portalu społecznościowym, warto przeanalizować branżę, działania konkurencji, a także jasno określić cele i grupę docelową. Najczęściej wykorzystywanymi social mediami i kanałami komunikacji są:

Facebook logo

Facebook

Instagram logo

Instagram

YouTube logo

YouTube

Twitter logo

Twitter

LinkedIn logo

LinkedIn

Buzz Marketing - ikona

Buzz Marketing

Content Marketing - ikona

Content Marketing

E-mail Marketing - ikona

E-mail Marketing

Warunki akredytacji dla biur partnerskich Vela Poland S.A.

Partnerstwa z biurami nieruchomości na terenie krajów europejskich

Vela Poland S.A. daje pełnię możliwości rozbudowy swoich struktur ZBO tworząc lokalny system franczyzowy na danym rynku, co obecnie ma miejsce w Hiszpanii a w przyszłości implementacja tego modelu przewidziana jest także na inne rynki. W praktyce oznacza to, że każde ZBO, może dowolnie rozwijać struktury sprzedaży poprzez nawiązywanie relacji biznesowych z dowolną liczbą agentów nieruchomości na terenie danego kraju.

Rolą wszystkich Agentów, w tym również Agentów Franczyzowych, jest zarówno reprezentowanie interesów Vela Poland S.A. jak i marki tripinvest poprzez:

  • nabór ofert nieruchomości
  • prezentacja ofert nieruchomości
  • budowanie relacji partnerami biznesowymi (deweloperzy, własciciele nieruchomości, pośrednicy itp.)
  • przekazywanie raportów sprzedażowych na rzecz Vela Poland S.A.
  • rozliczanie transakcji z Vela Poland S.A.
  • zamieszczanie ofert sprzedaży nieruchomości na serwisie pod domeną tripinvest.pl

Wypracowany model zarządzania oraz współpracy z ZBO w Hiszpanii z wykorzystaniem doświadczonych zespołów specjalistów, umożliwia dynamiczne wyskalowanie biznesu także na nowych rynkach międzynarodowych. Obecnie Tripinvest Socieda Limitada obsługuje klientów pozyskanych przez Vela Poland S.A. w rejonach: Costa Blanca w okolicach takich miejscowości jak: Alicante, Calpe, Walencja, Torrevieja, i wielu innych oraz Costa del Sol. Kluczowym warunkiem do rozpoczęcia współpracy z Vela Poland S.A. jest możliwość obsługi klienta w języku polskim.

Partnerstwa z biurami nieruchomości w Hiszpanii oraz w kolejnych lokalizacjach, z których pozyskiwane będą nieruchomości, rozliczane są na zasadach podziału prowizji z transakcji.

Mapa biur partnerów - Hiszpania

Partnerstwa z biurami nieruchomości w Polsce

Vela Poland S.A. na bazie obecnych doświadczeń rozwija również program partnerski, którego celem jest pozyskania na terenie Polski klienta, zainteresowanego zakupem nieruchomości poza krajem. Wykorzystuje przy tym podpisane już umowy a także relacje z istniejącymi biurami obrotu nieruchomości na terenie kraju.

Zapewnia przy tym dostęp do:

  • wszelkich materiałów promocyjnych,
  • całej bazy nieruchomości znajdującej się w zasobach Spółki,
  • pakietu szkoleń z zakresu właściwości nieruchomości,

Poprzez współpracę B2B spółka posiada dodatkowy kanał dotarcia do klientów. Dzięki sieci Partnerskiej Vela Poland S.A. posiada dostęp do większej liczby klientów. Partnerstwa z biurami nieruchomości w Polsce rozliczane są na zasadach podziału prowizji z transakcji.

Na dzień podjęcia uchwały o podwyższeniu kapitału oraz emisji publicznej, Spółka posiada podpisane umowy z partnerami w najważniejszych lokalizacjach na terenie Polski, w tym w takich miastach jak: Warszawa, Kraków, Katowice, Poznań czy Trójmiasto.

Mapa biur partnerów - Polska
Logo partnera
Logo partnera
Logo partnera
Logo partnera
Logo partnera
Logo partnera
Logo partnera

Masz pytania? Umów się na rozmowę!

Skontaktuj się

Produkty i klienci

Ceny produktów i wartości rozliczeń pomiędzy partnerami

Ceny nieruchomości w Hiszpanii rozpoczynają się od ok. 50.000 EUR, co przy kursie EUR na poziomie 4,5 zł daje nam wartość 225.000zł. Górna granica cen nieruchomości w naszych ofertach to kwota powyżej 10 mln EUR.

przedział wartości prowizji:

2 000 zł

1 mln zł

Ceny i opis nieruchomości w Hiszpanii

Ważniejsze programy i pakiety dla klientów:

Program Zamiana mieszkań

Program Zamiana mieszkań to nowa możliwość na polskim (i nie tylko) rynku nieruchomości. Ma on szansę zrewolucjonizować cały rynek nieruchomości. Polega na wsparciu Vela Poland S.A. w procesie sprzedaży posiadanej nieruchomości na terenie Polski oraz przeznaczeniu zdobytych środków na zakup nieruchomości w słonecznych krajach Europy, na terenie których działa Spółka.

Program Nieruchomość pod kredyt hipoteczny

Vela Poland S.A. oferuje bezpłatną pomoc w wyborze banku oraz przygotowaniu dokumentacji do banku pod uzyskanie pozytywnej decyzji kredytowej pod zakup nieruchomości. Program obejmuje na ten moment Hiszpanię, jednak w przyszłości spółka zamierza wprowadzić możliwość skorzystania z niego również na terenie Chorwacji, Portugali oraz Francji.

Pakiet Tour, czyli darmowy tour po nieruchomościach w wybranym kraju z oferty

Zakup nieruchomości wiąże się niejednokrotnie z koniecznością poniesienia wydatków związanych z przylotem na miejsce, pobytem oraz podróży po okolicy w związku z prezentacją nieruchomości. Te koszty mogą sięgać wartości kilku tysięcy EUR, nie biorąc pod uwagę czasu poświęconego na organizację tych działań. Klienci Vela Poland S.A. otrzymują możliwość bezpłatnego wykorzystania pakietu Tour obejmującego przylot, zakwaterowanie oraz prezentację nieruchomości - pod warunkiem zakupu jednej z przedstawionych ofert.

Programy kompleksowej obsługi inwestycji

Niejednokrotnie klienci Vela Poland S.A. podtrzymują zainteresowanie nieruchomością pod warunkiem pojawienia się przepływów pieniężnych z jej wynajmu. Vela Poland S.A. daje dostęp do programu obsługi najmu nieruchomości, co w praktyce przekłada się na zwiększenie możliwości sfinansowania kosztów jej zakupu.

Współpracujemy z RentPlanet

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów rozpoczęliśmy współpracę z RentPlanet - profesjonalną firmą specjalizującą się w zarządzaniu wynajmem krótko- i średnioterminowym apartamentów.

W swojej działalności RentPlanet łączy standardy hoteli premium z zaletami apartamentów. Dzięki temu Vela Poland S.A. nie tylko pomaga znaleźć i kupić nieruchomość na terenie Hiszpanii, ale również korzystając z doświadczenia RentPlanet, zapewniamy wsparcie w zakresie kompleksowego zarządzania wynajmem i obsługi pobytów gości z całego świata w zakupionej od nas nieruchomości.

Główni akcjonariusze i założyciele

Założycielami Spółki są osoby, które są zaangażowane w działanie spółki, a większość z nich znajduje się w jej organach (Zarząd i Rada Nadzorcza), przyczyniając się do rozwoju Spółki. Zarząd Spółki w kwietniu 2021 r. wydał oświadczenie o podwyższeniu kapitału zakładowego  w ramach kapitału docelowego zgodnie z upoważnieniem zawartym w statusie Spółki w wyniku czego pozyskał dodatkowe środki pieniężne w wysokości 188 230 złotych.

Akcjonariat przed emisją:

Na dzień przed przeprowadzeniem emisji publicznej, struktura akcjonariatu spółki Vela Poland przedstawia się następująco:

Wykres akcjonariatu przed emisją

Zarząd i Rada Nadzorcza

Zdjęcie członka zarządu

Michał Ćwierzyk

Zarząd

Zdjęcie członka zarządu

Dariusz Ożóg

Zdjęcie członka zarządu

Michał Daniel

Zdjęcie członka zarządu

Krystian Jopek

Zdjęcie członka zarządu

Maciej Gnyszka

Rada Nadzorcza

Kluczowe aktywa, wydarzenia i zasoby Spółki

  1. domena: tripinvest.pl
  2. portal pod domeną tripinvest.pl, składający się z:
    • kodu programistycznego wpływającego na funkcjonalność serwisu,
    • contentu (treści) znajdującego się na serwisie, np. artykułów czy też zbioru ofert.
    • dostęp do systemu CRM wraz z bazą 420 potencjalnych klientów, z którymi spółka aktywnie prowadzi rozmowy handlowe
  3. Fanpage na platformie Facebook.com pod nazwą tripinvest
  4. Profil na platformie Instagram.com pod nazwą tripinvest
  5. Znak słowno-graficzny tripinvest.pl
  6. 100% udziałów w spółce: Franchise Marketing Systems Sp. z o.o.
  7. Umowy i kontrakty z kilkunastoosobowym zespołem specjalistów i pracowników działających na rzecz spółki.

Franchise Marketing Systems Sp. z o.o. jest spółką realizującą kampanie marketingowe dla klientów z branż m.in. turystyki i nieruchomości.

Zespół

Prezes Zarządu

Zdjęcie prezesa zarządu

Michał Ćwierzyk

Wspólnik i Członek Zarządu Dajami Sp. z o.o., firmy prężnie działającej w różnych dziedzinach handlu, w tym w szczególności na rynku e-commerce w obszarze oczyszczaczy powietrza. Odpowiada za ekspansję na rynku klimatyzacji konsumenckiej, co ma być głównym motorem napędowym rozwoju Spółki Dajami sp. z o.o. W ramach Dajami sp. z o.o., zbudował i rozwinął z sukcesami wiele marek własnych.

więcej informacji

Rada Nadzorcza

Zdjęcie prezesa zarządu

Michał Daniel

Od 2006 r. CEO agencji kreatywnej icube.pl. Ponad 15 lat doświadczenia w projektowaniu rozwiązań webowych i rozwijaniu startupów, wykorzystujących dedykowane aplikacje. Ma na swoim koncie budowanie systemów IT dla branży nieruchomości. W myśl zasady “Create Quality” udziela doradztwa technologicznego oraz marketingowego nowo powstałym startupom, a także firmom o ugruntowanej pozycji na rynku.

Zdjęcie członka rady nadzorczej

Dariusz Ożóg

Wspólnik i Prezes Zarządu firmy DAJAMI. Doświadczony w procesach budowania biznesu e-commerce. Odpowiedzialny za realizację strategicznych projektów związanych z rozwojem firmy, profilowaniem oferty, kreowaniem pozytywnych doświadczeń klientów z firmą, wzrostem przychodów oraz zyskownością. Zbudował pozycję lidera sprzedaży online w segmencie oczyszczaczy powietrza w Polsce. Obecnie nadzoruje strategię rozwoju firmy na rynkach zagranicznych.

Zdjęcie członka rady nadzorczej

Krystian Jopek

Specjalista i Manager w zakresie zarządzania produktami IT. Ma w swoim CV pracę nad rozwojem znanych marek, takich jak Onet.pl BusinessInsider.com.pl, PrzegladSportowy.pl, Sport.Onet.pl), czy spółka Ailleron (Software Mind), działając dla klientów z branży finansowej w USA.

Zdjęcie członka rady nadzorczej

Maciej Gnyszka - Specjalista ds. finansowych.

Fundraiser, przedsiębiorca i bloger (www.maciejgnyszka.pl). Członek Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu. Od 2009 roku prowadzi Gnyszka Fundraising Advisors (GFA) - pierwszą polską agencję fundraisingową. Do dziś miał udział w zgromadzeniu na rzecz organizacji pozarządowych ponad 10 milionów złotych.

więcej informacji

Kluczowy personel spółki

Zdjęcie członka kluczowego personelu spółki

Norbert Liziński - Kierownik ds. rozwoju i działu sprzedaży

Inżynier, absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Od lat związany z profesjonalnymi działaniami biznesowymi i z branżą nieruchomości. Od 2021 roku odpowiada m.in. za rozwoju systemu partnerskiego i Działu Sprzedaży Vela Poland S.A. (w tym marki tripinvest).

więcej informacji

Zdjęcie członka kluczowego personelu spółki

Witold Niedojadło – Manager ds. administracji

Specjalista w zakresie rozliczeń transakcji finansowych, kontroli kont i przepływów firmowych a także w zakresie zarządzania majątkiem i budowy portfeli inwestycyjnych. Od 1998 aktywny zawodowo w bankowości i na krajowym rynku finansowym.

więcej informacji

Zdjęcie członka kluczowego personelu spółki

Michał Uherek - Specjalista ds. finansowych i inwestycyjnych

Na co dzień związany jest z rynkiem inwestycji w sektorze MSP w branżach technologicznych, marketingowych, medycznych oraz sprzedaży. Doświadczenie zdobywał w największym funduszu Venture Capital w Europie Środkowo-Wschodniej. Zajmuje się wsparciem spółek w procesie pozyskiwania kapitału.

więcej informacji

Masz pytania? Umów się na rozmowę!

Skontaktuj się

Cel inwestycji

Przeznaczenie środków z emisji

Zebrane podczas emisji środki planujemy przeznaczyć na rozwój struktury sprzedaży. Dzięki udanej emisji, będziemy chcieli rozszerzyć naszą ofertę, proponując polskim klientom nieruchomości z rynku:

  • portugalskiego
  • francuskiego
  • chorwackiego
Mapa Europy

wykres: prognoza przychodów i kosztów Vela Poland S. A.

koszty

przychody

Prognoza przychodów i kosztów Vela Poland S.A. - wykres

miesiące po zakończeniu emisji

Dzięki wykorzystaniu środków, możliwe będzie poszerzenie oferty produktowej o nieruchomości z kolejnych lokalizacji. Wykorzystane do tego będą wszelkie obecne zasoby spółki, takie jak: wzory umów z Zewnętrznymi Biurami Obsługi, strona internetowa oraz wszelkie istniejące procedury wokół budowania sieci sprzedaży. W rezultacie, w ciągu 12 miesięcy od zakończenia emisji publicznej Spółka będzie mogła zaproponować swoim Klientom portfolio poszerzone o 3 dodatkowe lokalizacje oraz o blisko kilkaset pozycji nieruchomości.

W ciągu 12 miesięcy od zakończenia emisji publicznej, Spółka będzie mogła zabudżetować większość pozyskanej od inwestorów kwoty na wydatki przeznaczone na realizację celów inwestycyjnych.

Spółka w przeciągu 12 miesięcy od zebrania środków z emisji publicznej, zamierza w znacznym stopniu skupić się na realizacji celów inwestycyjnych. Na swoje działania sprzedażowe oraz budowanie struktur sprzedaży na istniejących i nowych rynkach, planuje przeznaczyć przeszło 64% swoich wydatków. Taka koncentracja uwagi umożliwi sprawne przeprowadzenie ekspansji zagranicznej na kolejne kraje.

W ramach realizacji celów inwestycyjnych, Spółka planuje przeprowadzić takie działania, jak:

Dodatkowe cele operacyjne Emisji

Rozwój programu partnerskiego

Planujemy dynamicznie wyskalować biznes zwiększając liczbę partnerów w Polsce. Przygotowaliśmy program adresowany nie tylko do biur i agencji nieruchomości, ale także innych podmiotów, zainteresowanych współpracą opartą na atrakcyjnych warunkach. Zwiększając liczbę partnerów biznesowych, zyskujemy nowe możliwości w zakresie promocji naszej oferty, ale przede wszystkim w zakresie dotarcia do większej grupy.

Program wymiany mieszkań

Program skierowany jest do osób, które chcą przeprowadzić się na stałe do Hiszpanii, Portugalii, Francji lub Chorwacji. Będziemy pomagać w szybkiej sprzedaży nieruchomości w Polsce i sprawnym zakupie nieruchomości za granicą. Atrakcyjne ceny nieruchomości w tych turystycznych krajach sprawiają, że nie musimy odkładać na przyszłość planów związanych z przeprowadzką. Dzięki udanej emisji będziemy mogli wdrożyć pakiet działań marketingowych i skutecznie wypromować nasz pomysł.

Marketing internetowy:

Będziemy prowadzić profesjonalne kampanie marketingowe, które wykreują naszą pozycję w wynikach organicznych Google oraz mediach społecznościowych. Zadbamy o najwyższy poziom user experience, dzięki pełnemu zorientowaniu kampanii na potrzeby użytkowników. Stawiamy na autorski, ekspercki content, który towarzyszy potencjalnemu inwestorowi na każdym etapie. Począwszy od przedstawienia prognoz rynkowych, przez poprowadzenie inwestora krok po kroku po całej ścieżce zakupu, aż po liczne porady związane z zarządzaniem posiadaną nieruchomością i czerpaniem z niej wymiernych korzyści. Działania prowadzone będą przez międzynarodowy, doświadczony team specjalistów content, social oraz wideomarketingu.

Rynek i konkurencja

Analiza rynków nieruchomości

pobierz

Hiszpania

Za cenę kawalerki w Warszawie można kupić mały apartament nad morzem w słonecznej Hiszpanii.

Gazeta Wyborcza, 17 maja 2021

  • 516 680 – łączna liczba transakcji na rynku nieruchomości w Hiszpanii w 2019 r.
  • 65 400 nieruchomości kupili obcokrajowcy w Hiszpanii w 2019 r.
  • 23% – o tyle średnio są tańsze domy w Hiszpanii w porównaniu do najwyższych poziomów cen przed światowym kryzysem.
  • 1,8% – prognozowany wzrost cen nieruchomości w 2021 r.
  • 82,6 milionów zagranicznych turystów odwiedziło Hiszpanię w 2018 r. (pozycja TOP1 w UE).
  • 2 133 Euro – średnia cena transakcyjna za m2 mieszkania w Hiszpanii na rynku pierwotnym w 2018 r.
Mapa Hiszpanii
Mapa Francji

Francja

  • 5% – wzrost cen domów w ciągu roku do Q1 2020 r. we Francji.
  • 20% transakcji zakupu nieruchomości we Francji realizowanych jest w regionie Prowansja – Alpy – Lazurowe – Wybrzeże
  • 4 016 Euro - Średnia cena transakcyjna m2 mieszkania we Francji na rynku pierwotnym w 2018 r.
  • 457,3 tys. – liczba nowo wybudowanych mieszkań we Francji w 2018 r.

Portugalia

  • 5,6 mld Euro - wielkość rynku nieruchomości kupowanych przez obcokrajowców w Portugali
  • 35 000 domów kupili obcokrajowcy w Portugalii w 2018 r.
  • 1 088 Euro/m2 - średnia cena transakcyjna m2 mieszkania w Portugalii na rynku pierwotnym w 2018 r.
  • 12% - wzrost cen nieruchomości w Algarve w 2020 r.
  • 4% - wzrost cen nieruchomości w Porto w 2020 r.
Mapa Portugalii
Mapa Chorwacji

Chorwacja

  • 3,1% - średni wzrost cen nowych mieszkań w Chorwacji w 2020 r.
  • 1678 Euro/m2 – średnia cena nowych mieszkań w Chorwacji w 2020 r.
  • 7,69% - średni wzrost cen nowych mieszkań w Chorwacji w 2019 r.

Korzyści

Inwestując w akcje, stajesz się Akcjonariuszem Spółki oraz masz pełne prawa wynikające z Kodeksu Spółek Handlowych. Dodatkowo Vela Poland S.A. przygotowała dodatkowe bonusy w formie wynajmu apartamentu, campera lub motorówki na Costa Blanca – wskazane w zestawieniu poniżej, które są do wykorzystania w ciągu dwóch lat od zakończenia bieżącej emisji publicznej akcji Spółki.

Amigo

10 akcji - 470 zł

Amigo - ikona

Prawa i korzyści Inwestora:

  • otrzymywanie zaproszeń na obrady Walnego Zgromadzenia Spółki
  • udział w dywidendzie dla akcjonariuszy
  • zaproszenie do zamkniętej grupy inwestorów na platformie społecznościowej
  • dostęp do najnowszych wiadomości na temat spółki

dodatkowe korzyści z posiadania Pakietu:

  • pamiątkowy dyplom Inwestora
  • zestaw wakacyjny (pakiet rabatów na wybrane atrakcje turystyczne na Costa Blanca)

SEÑOR

100 akcji - 4 700 zł

Senor - ikona

Prawa i korzyści Inwestora:

  • otrzymywanie zaproszeń na obrady Walnego Zgromadzenia Spółki
  • udział w dywidendzie dla akcjonariuszy
  • zaproszenie do zamkniętej grupy inwestorów na platformie społecznościowej
  • dostęp do najnowszych wiadomości na temat spółki

dodatkowe korzyści z posiadania Pakietu:

  • pamiątkowy dyplom Inwestora
  • zestaw wakacyjny (pakiet rabatów na wybrane atrakcje turystyczne na Costa Blanca)
  • wycieczka motorówką w okolicach Alicante

MAESTRO

200 akcji - 9 400 zł

Maestro - ikona

Prawa i korzyści Inwestora:

  • otrzymywanie zaproszeń na obrady Walnego Zgromadzenia Spółki
  • udział w dywidendzie dla akcjonariuszy
  • zaproszenie do zamkniętej grupy inwestorów na platformie społecznościowej
  • dostęp do najnowszych wiadomości na temat spółki

dodatkowe korzyści z posiadania Pakietu:

  • pamiątkowy dyplom Inwestora
  • zestaw wakacyjny (pakiet rabatów na wybrane atrakcje turystyczne na Costa Blanca)
  • wycieczka motorówką w okolicach Alicante
  • apartament w Altea Hills na 4 dni

Inversor

500 akcji - 23 500 zł

Inversor - ikona

Prawa i korzyści Inwestora:

  • otrzymywanie zaproszeń na obrady Walnego Zgromadzenia Spółki
  • udział w dywidendzie dla akcjonariuszy
  • zaproszenie do zamkniętej grupy inwestorów na platformie społecznościowej
  • dostęp do najnowszych wiadomości na temat spółki

dodatkowe korzyści z posiadania Pakietu:

  • pamiątkowy dyplom Inwestora
  • zestaw wakacyjny (pakiet rabatów na wybrane atrakcje turystyczne na Costa Blanca)
  • apartament w Altea Hills na 10 dni lub wynajem campera na 6 dni (Costa Blanca) - możliwość indywidualnej konfiguracji
  • wycieczka motorówką w okolicach Alicante
  • zaproszenie na kolację Założycielami lub Członkami Zarządu Spółki w Krakowie lub Altea
  • Vela Finance - zwrot kosztów 1% ceny nieruchomości (nie mniej niż 5.000zł).

Director

1000 akcji - 47 000 zł

Director - ikona

Prawa i korzyści Inwestora:

  • otrzymywanie zaproszeń na obrady Walnego Zgromadzenia Spółki
  • udział w dywidendzie dla akcjonariuszy
  • zaproszenie do zamkniętej grupy inwestorów na platformie społecznościowej
  • dostęp do najnowszych wiadomości na temat spółki

dodatkowe korzyści z posiadania Pakietu:

  • pamiątkowy dyplom Inwestora
  • zestaw wakacyjny
  • tour po nieruchomościach na Costa Blanca
  • apartament w Altea Hills na 25 dni lub wynajem campera na 15 dni (Costa Blanca) - możliwość indywidualnej konfiguracji
  • 2 wycieczki motorówką w okolicach Alicante - możliwość indywidualnej konfiguracji
  • zaproszenie na kolację Założycielami lub Członkami Zarządu Spółki w Krakowie lub Altea
  • Vela Finance - zwrot kosztów 1% ceny nieruchomości (nie mniej niż 5.000zł).

Partner

2000 akcji - 94 000 zł

Partner - ikona

Napisz na

akcje

przygotujemy dla Ciebie specjalny pakiet Inwestora

Vela Finance

To program oparty na modelu Cash back.

Jeśli jesteś Akcjonariuszem Vela Poland stajesz się członkiem programu Cash Back. W przypadku zakupu nieruchomości, Vela Poland S.A. zwraca Ci kwotę w wysokości:

Haczyk w zielonym kółku - ikona

nie mniej niż 1% ceny zakupu

Haczyk w zielonym kółku - ikona

nie mniej niż 5 000 zł

Vela
Finance

dopłata do zakupu nieruchomości

Masz pytania? Umów się na rozmowę!

Możliwość wyjścia z inwestycji

Wypłata dywidendy

Środki pozyskane z emisji będą reinwestowane w latach 2021-2022. Pierwsza wypłata dywidendy planowana jest za rok 2022 i w razie zaistnienia wymaganych prawem warunków zostanie zrealizowana w 2023 r. Zarząd Spółki planuje przedłożyć pod głosowanie podczas Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy propozycję wypłaty do 50% zysku netto. Aktualnie większość Akcjonariuszy deklaruje głosowanie “za” takową uchwałą. Szacowane wartości zysku netto oraz wielkość dywidendy przypadająca na jedną akcję, zawarte są w części dotyczącej prognóz finansowych.

Pozyskanie Inwestora Strategicznego przez Zarząd Spółki

W 2022 i 2023 r. planowane są rozmowy z funduszami, które mogłyby przyspieszyć rozwój Spółki. Pozytywny przebieg rozmów może zakończyć się przedstawieniem Akcjonariuszom opcji odsprzedaży swoich akcji. Każdy Akcjonariusz będzie miał prawo do zgłoszenia chęci odsprzedaży akcji Inwestorowi pozyskanemu przez Zarząd. Warunki i możliwość sprzedaży będzie ustalana indywidualnie z każdym Akcjonariuszem na jego wniosek.

Handel akcjami

W dowolnym momencie każdy akcjonariusz może sprzedać akcje na podstawie umowy. Status spółki nie nakłada ograniczeń przy zbywaniu akcji. Sprzedaż akcji poza rynkiem regulowanym oznacza, że Akcjonariusz musi samodzielnie znaleźć nabywcę. Każdy akcjonariusz w dowolnym momencie może sprzedać swoje akcje zainteresowanej osobie na podstawie prostej umowy sprzedaży akcji zawartej w formie pisemnej. Do przejścia prawa własności akcji konieczny jest stosowny wpis w rejestrze akcjonariuszy. Należy pamiętać o tym, że sprzedaż akcji Spółki poza rynkiem regulowanym jest bardzo trudna. Obecnie nie istnieje zorganizowany system obrotu akcjami i sprzedaż akcji każdorazowo wymaga samodzielnego znalezienia nabywcy. W przypadku decyzji o wyjściu ze spółki, Inwestor może mieć trudności ze sprzedażą zakupionych akcji. Należy mieć świadomość, że inwestor może nie zarobić, a nawet ponieść stratę na sprzedaży akcji na rynku prywatnym lub w razie debiutu spółki na rynku regulowanym lub NewConnect.

Wejście na giełdę

Vela Poland S.A. rozważa wejście na rynek NewConnect w przyszłości. Taka opcja otworzy spółce możliwość jeszcze szybszego rozwoju, a dla posiadaczy akcji oznaczałaby możliwość sprzedaży akcji w dowolnym czasie. Zarząd ma w planach debiut na rynku NewConnect w perspektywie 3 do 5 lat. Dzięki temu w łatwy sposób będzie można sprzedawać swoje akcje w czasie przez siebie wybranym. Wprowadzenie akcji Spółki do obrotu w ramach Alternatywnego Systemu Obrotu NewConnect uzależnione będzie od uwarunkowań rynkowych, aktualnej sytuacji Spółki i spełnienia wymogów wynikających z przepisów prawa i regulacji podmiotu zarządzającego tym rynkiem.

Masz pytania? Umów się na rozmowę!

Skontaktuj się

Finanse i prognozy

Prognozy zostały sporządzone na podstawie danych historycznych spółki: Real Estate Agency Tripinvest Sl., której całość działań marketingowych do tej pory prowadzona była przez spółkę: FRANCHISE MARKETING SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, w której Spółka Vela Poland S.A. posiada 100% udziałów. Założone wartości przychodów uwiarygodnione są faktem, że Vela Poland S.A. jest obecnie jedynym właścicielem serwisu tripinvest.pl oraz jest wyłącznym partnerem Real Estate Agency Tripinvest Sl. odpowiadającym za pozyskiwanie klientów z terytorium Polski. Dodatkowo należy zwrócić uwagę, że Vela Poland S.A. w ciągu najbliższych 12 miesięcy od zakończenia emisji publicznej, zamierza wejść na rynek obrotu nieruchomości w takich krajach, jak:

Flaga Chorwacji

Chorwacja

Flaga Francji

Francja

Flaga Portugalii

Portugalia

oraz rozwijać sieć franczyzową na terenie Hiszpanii i sieć Partnerską na terenie Polski. Prognoza została sporządzona na podstawie założeń ostrożnościowych, biorąc pod uwagę możliwości dotarcia do klienta oraz możliwości operacyjne swoich ZBO oraz Partnerów.

Ile zarabiamy na sprzedaży nieruchomości w Hiszpanii?

Prowizja dla biura nieruchomości kształtuje się na poziomie średnio kilku procent. W przypadku sprzedaży nieruchomości we współpracy z innymi biurami nieruchomości prowizja jest dzielona proporcjonalnie pomiędzy agencjami.

Z danych historycznych Tripinvest SL widać, że do tej pory sprzedawane były nieruchomości o wartości dolnego przedziału cenowego, co przekłada się na szacowane wartości prowizji ok. 7 300 zł przypadającej dla Vela Poland S.A. przy jednej transakcji, którą to wartość ostrożnościowo przyjęła Vela Poland S.A. do dalszych kalkulacji.

Wartość prowizji różnić się może również z uwagi na wartość nieruchomości. Przy założeniu stawek 3% prowizji przy sprzedaży nieruchomości z rynku wtórnego dla rejonu Santa Pola oraz 6% dla nieruchomości z rynku pierwotnego z rejonów Calpe, Spółka szacuje następujące wartości prowizji (biorąc pod uwagę dedukcję dla ZBO oraz Agenta prowadzącego):

Nieruchomość w Santa Pola

Cena sprzedaży - 49 000 €

Flaga Portugalii

Prowizja dla nas - 5 000 zł

Nieruchomość w Calpe

Cena sprzedaży - 520 000 €

Flaga Portugalii

Prowizja dla nas - 31 000 zł

Prognozy przychodów i zysku operacyjnego

Prognoza przychodów opiera się na realizacji przyjętych przez Vela Poland S.A. planów sprzedażowych w okresie kolejnych 24 miesięcy. Wielkości przychodów wynikają z prognozowanych wartości sprzedaży nieruchomości. Założenia te uwzględniają dane historyczne dot. ilości pozyskiwanych leadów przez serwis tripinvest oraz osiągniętego w latach 2018 - 2019 współczynnika konwersji.

od zakończenia zbiórki EBITDA
2021 - 97 051 zł
2022 24 819 zł
2023 490 514 zł
2024 1 177 200 zł
2025 1 787 965 zł
2026 2 480 945 zł
2027 3 397 478 zł
2028 4 606 196 zł
2029 6 196 478 zł
2030 8 284 685 zł
Wykres skumulowanych wydatków

Spółka zakłada, iż z uwagi na epidemię oraz ograniczenia w transporcie, w roku 2021 osiągnie negatywny wynik finansowy. Jednak przy założeniu redukcji obostrzeń, a co za tym idzie normalnym zachowaniu rynku, w kolejnych latach będzie generować zysk. W piątym roku licząc od dnia zakończenia emisji publicznej Spółka prognozuje, że osiągnie wynik przeszło 2,4 mln zł zysku operacyjnego.

Obecnie w bazie zainteresowanych - wstępnie - klientów znajduje się około 700 osób, z którymi w kontakcie pozostają reprezentanci Vela Poland S.A. Średnia wartość ceny nieruchomości w tych pozycjach to 145 000 euro na klienta. Na podstawie pobranych danych wynika, że 40% osób ma do dyspozycji kwoty w przedziale 100 000 - 200 000 euro, zaś 45% poniżej 100 000. Średnia wartość potencjalnych transakcji przy poziomie konwersji 4% (z 2019r. poziom konwersji osiągał 7%) to około 4 mln euro.

Masz pytania? Umów się na rozmowę!

Skontaktuj się

Struktura finansowania

Zakładany Akcjonariat po przeprowadzeniu emisji:

Zakładany akcjonariat - wykres

Szacowana dywidenda

Szacując wypłatę dywidendy na podstawie wyniku finansowego na koniec roku, Spółka zakłada osiągnięcie następującego poziomu zysku:

rok zysk brutto zysk netto dywidenda dywidenda na akcję
2021 r.
- 97 051 zł
-
-
-
2022 r.
24 819 zł
-
-
-
2023 r.
490 514 zł
294 915 zł
147 458 zł
1,06 zł
2024 r.
1 177 200 zł
864 119 zł
432 060 zł
3,10 zł
2025 r.
1 787 965 zł
1 372 586 zł
686 293 zł
4,93 zł
2026 r.
2 480 945 zł
1 984 756 zł
992 378 zł
7,13 zł
2027 r.
3 397 478 zł
2 717 983 zł
1 358 991 zł
9,76 zł
2028 r.
4 606 196 zł
3 684 957 zł
1 842 479 zł
13,23 zł
2029 r.
6 196 478 zł
4 957 182 zł
2 478 591 zł
17,80 zł
2030 r.
8 284 685 zł
6 627 748 zł
3 313 874 zł
23,80 zł

Najlepsza #InwestycjaPodSłońcem - Dołącz do nas!

Zainwestuj

Ryzyka

Ryzyko epidemii

Ryzyko makroekonomiczne

Ryzyko prawne

Ryzyko branżowe

Ryzyko konkurencji

Ryzyko zaufania klientów

Ryzyko partnerów

Ryzyko pracowników oraz agentów zewnętrznych

Ryzyko cen oraz marży

Ryzyko marketingowe

Ryzyko skali

Ryzyko nowych rynków

Ryzyko współpracowników

Ryzyko emisji

Ryzyko dywidendy

Ryzyko prognoz i krótkiej historii działalności

Ryzyko płynności

Ryzyko inwestycji w akcje

Ryzyko niedotarcia do inwestora zainteresowanego odkupieniem akcji

Ryzyko utraty przez Inwestora całości lub części kapitału

Ryzyko upadłości Spółki

Ryzyko niezrealizowania celów emisji

Najczęsciej zadawane pytania

Dlaczego kupuję akcje Vela Poland S.A., a nie tripinvest?

Od jak dawna działa spółka Vela Poland S.A.?

Specjalizujecie się w nieruchomościach w Hiszpanii. W animacji wspominacie o rynkach francuskim i portugalskim i chorwackim. Na czym będzie polegało wejście na te rynki i kiedy to planujecie?

Dlaczego warto zainwestować w Vela Poland S.A.?

Jaką mam pewność, że inwestycja przyniesie zyski?

Ile na tym zarobię?

Co zyskuję, inwestując w akcje Vela Poland S.A.?

Czy COVID-19 nie rodzi kryzysu także w branży nieruchomości i nie wpływa negatywnie na sytuację Spółki?

Ile muszę zainwestować i ile najlepiej zainwestować, by się to najbardziej opłacało?

Dlaczego Najlepsza #InwestycjaPodSłońcem?

Kiedy zobaczę pierwsze zyski z inwestycji i będę mógł je z spieniężyć?

Czy mieszkając za granicą, również mogę dokonać zakupu?

Jak i kiedy otrzymam zakupione akcje?

Jaki % udziałów w Spółce będą posiadali inwestorzy dokonujący zakupu akcji poprzez crowdfunding i ile akcji będzie przeznaczonych do sprzedaży?

Czy mogę inwestować więcej niż raz, dokupując akcje w trakcie emisji?

Masz pytania?

lub

Dyskusje

Używamy cookies

Używamy plików cookies aby ułatwić Ci korzystanie z naszych stron www, do celów statystycznych oraz reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności.
kup akcje